Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Oferta

  1. WOD 1

 Zajęcia skierowane dla osób początkujących, które rozpoczynają swoją przygodę z treningiem Crossfit. Omawiane są na nich podstawowe techniki podnoszenia ciężarów oraz gimnastyki. Zajęcie budują bazę siłową niezbędną do poprawy funkcjonalności w życiu codziennym. WOD 1 przygotowuje adeptów do zaliczenia karty progresji która jest wyznacznikiem poziomu zaawansowania i pozwala na przejście do grupy WOD 2.

 

  1. WOD 2

 Zajęcia skierowane dla osób, które zaliczyły kartę progresji WOD 1 lub otrzymały zgodę trenera na uczestniczenie w zajęciach. Osoby te powinny posiadać odpowiednią bazę kondycyjną oraz znajomość elementów dwuboju i trójboju i podstawowych ćwiczeń CrossFitowych. Zajęcia wprowadzają zaawansowane techniki podnoszenia ciężarów gimnastyki oraz inne ćwiczenia CrossFitowe.

  1.  WOD Strength

 Zajęcia skierowane dla osób które pragną skupić się na budowaniu siły. Na zajęciach omawiane są techniki trójboju siłowego oraz ćwiczeń pokrewnych. Zajęcia podzielone są na dwie jednostki treningowe Górne oraz Dolne partie mięśniowe.

  1. Hardcore WOD

 Weekendowe zajęcia, na których można zmierzyć się z najcięższymi treningami Crossfit.  Zajęcia skierowane są dla osób zaawansowanych oraz zawodników.

  1. Bodyweight 

 Zajęcia gimnastyczne na których uczestnicy wykonują ćwiczenia wyłącznie z ciężarem własnego ciała, poprawiające ogólną spraność i kontrolę własnego ciała. Zajęcia są idealnym rozwiązaniem dla osób, które preferują trening bez ciężarów lub mają do takiego przeciwskazania zdrowotne. 

  1. Mobility

Zajęcia mające na celu zwiększenie zakresów ruchu w stawach, polepszenia mobilności układu ruchu, elastyczności m.in. mięśni i ścięgien. Pokażemy pozycje i ćwiczenia rozciągające mięśnie, które są niezbędnym elementem zakończenia treningu. Zajęcia będą również obejmowały auto - rozluźnianie mięśniowo - powięziowe. Wszystkie te czynności są niezbędne aby zminimalizować ryzyko kontuzji, uniknąć problemów bólowych i przeciążeń wynikających z treningu sportowego oraz naszego sedentarnego trybu życia. Całość prowadzi do zwiększenia możliwości ludzkiego ciała i optymalizacji wyników sportowych.